Friday, July 16, 2010

Anda Perasan ? :)

salam and hye untuk semua rakyatku.
:P

bapak lame bin gilerr aku tak update blog.Rindu gilee kowt ! Ahakz , mesti bosan an , bukak2 jea takde entry post yang baru..
*sengal jea.Mane ade peopleS yang jenguk2 belog ko nie.

-.-

okayokay , sebenarnya aku nak tanya something.
Korang perasan tak yang belog aku nie ,
banyak taggie daripada post tentang aku sendiri,,
betul tak ?

sebenarnya kankan ,
aku suka taggie , so bila dah dapat ,
terus aku buat.
sebab ?
sebabnya , aku takut lupa..
Nanti ade plak buah aty pengarang jantung aku kecutkan aty dye
:D

*phm tak?
maksud ; orang yang bagi taggie kecik hati.
k , understood?
:))

berbalik semula kepada point aku.

aku nak citer tentang aku,
means,
ape jadi kat aku hari ini ,
happy ke tak aku hari ini ,
and so onn la..
tapi aku tak bole nak citer banyakla..
sekarang , semuanya kena tapis kerana belog aku nie dah TERSEBAR ke serata negeri.
:D [perasan!]
so , takleyh la nak citer citer hal yang tersangatla peribadi.
aih , aku perlukan privasi jugekk -.-

so tengokla,kalau aku rase some story bole masuk sini ,
aku post .
kalau takk,

:)


0 kisses me :):