Monday, July 19, 2010

.Announcement.


hmm , harihari rindu kat blog.Ape nak buat ek ?Nak selalu update blog tp takde benda yang tak PRIVASI yang nk diceritakan.Lagipun dah masuk bulan Julai .
*masa mencemburui aku!:P

now , aku rase aku nak cerita panjang nie = story telling.Kepada sesiapa yang malas nak bace tue , sila pulang ke rumah anda , makan biskut :)

First ,
arinie aku tak rase penat sangat walaupun balik rumah dalam kul 5.Dari kul 7.30pagi dekat sekolah.Hari ini tuisyen teacher Nadiah yang ajar..Best! :)

Second ,
Betapa bangga && kembangnya hidung aku ,
sebab aku dah 100% pass menari tarian Oh SNSD.
jeles ?
nak try ?
try la..
awalawal memang nampak cam susah..tp NAMPAK jea . Bila rajin usaha && selalu wat..
senang jea sebenarnya..
:)
betul tak awak?
hee~

Now , im practising Gee SNSD.
dah 50% :)
sampaikan kat school pun menari.
HAHA
*secara tak sengaja && sengaja.
pernah digelar ; Gedik , Pelik nad Cute :D
haha..
tak kesahla..
best ape kalau org TAKE CARE psl kita :P
kankankan?

Third ,
At school , * nie paranormal sikit.[Cheewahh!]
aku rase cam ade la makhluk sempurna fizikal ciptaan Allah nie,
tak tau bape ramai,
always talking about me..
sometimes good & sometimes bad.
Tapi aku tak tau la sape..
Maybe perasaan jea kowt..
Entahla , kalau betul , aku maafkan jela..
*insyaAllah :)

Fourth,
IMY!
LOL

Next ,
jadual harian aku semakin padat sekarang ,
so masa untuk aku online , karang story tuk ssb and posting entry dah semakin kurang..
*im soo sorry Qila..Akan cuba sedaya upaya untuk siapkan sambungan SSB..;)


0 kisses me :):