Saturday, July 3, 2010

berbLogwalking :)


assalamualaikum.:D

hmm. aku nie malas sebenarnya nakpost entry.sebab tak ada citer la.
Ha,tapi kan , tadi aku jalan-jalan la kat blog-blog orang , && semestinya blog yang linknya ditinggalkan di shoutmix aku.
*yang takde tue , takdela [nie dikira jahat ke?:P]

nak dijadikan cerita , aku tengokla dorang punya taggie.
ala , you pown suka jugakk kan?
haha
i tau :D
:P

sebijik pulak ngan aku nyer taggie.
takpela,maybe dorang tak tau.
*yang beta2 tula.
sepatutnya yang buat sendiri :)

heyy , ape yang hang merapu nie..
Ya Allah

=.=

okey2..
yang nie mungkin bermakna sikit.

kalau aku berblogwalking ;
+ aku akan baca entry kome
+ kalau best , aku follow
+ then , tinggalkan link kat shoutmix korang ,
so pandaipandai la melawat sini balekk.!
+ kalau lawa , aku komen la lawa , kalau takk , aku blah.
HAHA

sorry !
beng*ng sekejapp.


0 kisses me :):