Tuesday, September 14, 2010

Mari Dengar Cerita : )



Pada suatu pagi di hari yang indah lagi ceria lagi permai , seorang budak perempuan telah bangun dari tidur lalu menuju ke komputer diluar biliknya . Tujuannya adalah untuk mengOPEN blog yang telah berkurun tidak dilihat & disentuhnya . Sawang dan habuk berterbangan di setiap penjuru blognya . Dia tahu , sudah tiba masanya untuk dia mencapai vacuum yang terletak tidak jauh dari komputernya dan melenyapkan semua habuk-habuk yang bermaharajalela & sedang bersuka ria didalam blog kesayangannya . Rancangan seterusnya , dia akan bersiap untuk melawat rakan-rakan bloggernya yang berduyun-duyun menghantar SMS sejak dari seminggu yang lepas . Pesanan mereka berbunyi ,

Mesej satu : Haii ! Nice belog ! Free2 nanti , datanglah melawat belog saya : )
Mesej dua : Hye , sudah follow anda . Follow saya balekk ya ! : D
Mesej tiga : Anda ditag ! Tekan sini [link]

Dia ingin cepat-cepat membalas mesej mesej yang diterima , namun ada beberapa perkara besar yang menghalang dia berbuat demikian .

1 . Adik-adik yang langsung tidak berhati dan perut ! *kedekut ! Nak guna lama sikit pun takboleh*
2 . Kesuntukan masa untuk mengulangkaji pelajaran . Peperiksaan semakin hampir .
3. Kerja kerja pembersihan yang perlu dibereskan !

Jadi , tindakan yang harus dia lakukan ialah menghapuskan segala halangan tersebut . Tetapi bukan semudah yang disangka . Dia memerlukan masa yang secukupnya . * Kena curi masa nie!

Nantikan kesudahan cerita ini diminggu yang akan datang !

________________________________________


NotaMuka ; Apelah yang nas merepek nie ? Tengah tengah dok menaip tak terperasan pulak entry nie dah jadi setori yang langsung tak memikat jiwa dan raga .HAHA. Anyway , kepada sesiapa yang tak dapat memahami maksud cerita diatas , boleh la melayari laman web yang tertera . Di www....
Eceh , merepek lagi ! Sorrysorry ! Biasalah , dah lama tak update blog . Macam nie la jadinya. : D

Erm , kepada yang dah follow , nanti nas follow balik ok . Kepada yang bagi tag , kad raya , duit raye , award & macam2 lagi 2 , nanti nas amik ya ! Kepada yang nk nas melawat umah dye tu , nanti nas pergi yo ! Sabar2 : )

Orang orang kuat yang terlibat dalam menjayakan entry ini ialah
sis syieda > tag , award
Fna SSB > duit raya
hanie > masa raya
suraya > award & kad raya
sheira > award !

NotaMuka 2 ; semakin hari , semakin skema pulak ayat Nas .
* Jadi suka pulak guna bahasa/ayat penuh nie : D


0 kisses me :):