Thursday, June 10, 2010

Award from Sumbody :)

tadi aku jelajah blogg kawan2 aku ,
so boleh dikatakan semua blogg yg aku round , sume ade award nie..
aku pown terfikir

"bila agaknya aku dapat award nie?"
last2,&& balek2, i've got it!
thx friend :)



1. ceritakan bagaimana usaha anda untuk mencomelkan blog anda .
mencari cute graphics untuk decorate ini blog.
*blogg saya bknnya comel pown.

2. website yang anda selalu pergi untuk membantu anda mengedit

banyak smpai tak ingat ape dye punyer address.
tp yang nie sentiasa ingat :D
glitter-graphics
:))

3. tuliskan 5 perkataan yang menggambarkan diri anda .

tak comeil,dos merajuk 20%,gilee mepek,bnda cutee2 [suka2!baik korg larii :D],im bad enough -.-

so , berhati-hatilah dgn saya :D

4. tag kawan-kawan anda yang anda rasa patut menerima award ini .

followers , sila amik.
jangan segan2 taw.
just take it:)

the end


0 kisses me :):