Thursday, June 10, 2010

you 're SAYING this !

not my fault.
anw , sorry coz stole it from your blogg

iela, ko yg tak penah faham aku. Mmg kita kenal sejak form 1 lg,
tp ko tak penah tahu apa2 psal aku yg sebenarnyer...

klau kat blog ko ade pendapat ko kat aku, aku pon ade ar,,,


sifat ko yg aku BENCi ialah:

-ko ingat ko perfect sangat dan tak penah wat orang mluat ngan ko.
-ko tak penah ambik berat kat aku. dan ko nak aku dgr ko punyer citer jer...

-biler ko susah baru ko jumper aku...

dan aku mmg mintak ko cari kwn laen...

dan aku mmg rase nak putus kawan(bff) ngan ko sjak form 2 lagi.....
lagi satu, ko takyah nak berlakon lg mesra ngan aku...


the bold sentences ,
first,aku tak rase camtu pown.heyy..everyoneS not perfect.
second,mne kaw tau aku tak amik berat psl ko ? && tell me , when DO I ASK you to ONLY listen to my story ?Rasenye aku dgr jugak citer kaw.
*taktaula kalau ko buad2 tak ingat.
third,yeke bila aku ssh baru jmpe ko?Prove it!

heyy , selama nie aku bkn pura2 mesra ngan ko.
ko dh lupa ke?
kita happy sama2 , sedih sme..
mne boleh nk wat mimik muka tiruan..
aku pown bknnya pelakon..

SO Now, tell me what the different between us?
im EVIL like DEVIL?

heyy mons ,
so are you!

*opss! Marah , bengang ?
ske aty ko la..
seperti yang kau ckp,
sape kawan ngan aku mmg malang,
&& aku nie mmg evil..
so , tak pyh terasa yea :)


p/s : ade smthing aku nk bagitau ko.tp , nk wat camner , call tak nk angkat..
so aku biarkan jela kau dgn tanda tanya :)




0 kisses me :):