Wednesday, July 28, 2010

Im A Loner ? No way !



Ramai yang tanya ( ramai ke ? Those people yang berkenaan jela ), weyh , aku tengok kau cam lonely jea sekarang nie ? Hmm , yeke ? Asal aku rasa biasa jea . Sama jea dengan hidup aku yang sebelum nie . Macam la kau tak pernah duduk sengsorang and takmau orang kacau kau ? Kau pown nak feeling and privacy gak kan ? Haa , nie mesti fikir lain nie . Ok , antara sebab aku senyap dan duduk sengsorang adalah ; (betulke adalah ? ke ialah ? Aiyyoo!)

Fikirkan masa depan . [ kira berangan la ]
Fikirkan hidup aku sekarang .
Problem family . [ selalu kena pk betul2 kalau family nak balik kampung . Sebabnya , aku sibuk dengan tuisyen lagi , homework yang bertimbun yang lagi sedepa nak sama dengan ketinggian : Gunung Everest ] Gong~! Aku kelentong . :D
Memang aku nak sengsorang la :D takde kena mengena dengan yang mati mahupun yang HIDUP

Tanda-tanda & tempat aku nak bersendirian ;

aku senyap jea dalam kebisingan.
mase belajar aku senyap.* xdela senyap gile2.aku cakap , tp yang perlu shj.Kalau aku cakap byk , gurau2 tue maknanya masa tue masa normal aku . :D
Kalau hang bercakap , reaksi aku cam 50-50 jea.
masa perhimpunan pagi2 . Kalau nak borak dgn aku , lepas sorakan semangat tue baru mood normal aku datang balik :)

Kita semua ade kawan . So lonely sebab tak berkawan tue tak perlu ade . Aku kawan dengan semua orang ,kalau bole satu sekolah/negeri/negara/dunia aku nak jadikan kawan , walaupun orang tue tak suka aku && sebabnya , aku teringin jugak nak tau kenapa tak suka kita.Betul tak ? Yela , kowt2 dye jeles ngan kita ke ? *kembang!

so lepas nie , kalau aku senyap jangan terus salah anggap . Aku senyap sebab aku takde benda nak cakap la . Takkan nak merepek tetiba kowt~

Diam Adalah Lebih Baik Daripada Berbicara Sesuatu Yang Mungkin Menyakiti Hati Orang DiSekeliling


sekian sahaja syarahan pendek saya .
Terima kasih :)


0 kisses me :):