Saturday, August 28, 2010

Entah , Tak Tau



salam , nak tanya nie . Agak-agak result trial PMR korang berapa ?
* Nampak huruf P to the M to the R tak ? Ha , maksudnya , soalan nie untuk budakbudak PMR la. :)

* ade ke orang jawab ? sengal la . mana ada orang minat dengan blog kaw.
cepat sedar diri~
-.-

actually , hari ini terasa nak update blog (memang dah update dah pun) tapi tak tahu nak cerita pasal ape . Nak cerita pasal result trial , tak dapat semua lagi . Mintak mintak la bagus .

Hmm , kenapa ek aku masih tak sedar lagi ? PMR lagi sebulan . Dah dekat gilee dah . Kat tepi corner tue jea hah , tapi aku , macam nie jugak . Ada ape2 tips tak suruh otak badan aku takut dengan PMR so aku akan study banyak-banyak . Aku pown nak jugak bahagiakan mak bapak aku macam korang bahagiakan mak bapak korang . Bukannya sebelum nie aku tak dapat markah bagus tapi aku nak lebih . Nie sama and kengkadang menurun .

*sapa nak rawat hatiku yang luka nie ? Nak bawa diri la :(
( chewahh ! huu~gelii makk )



2 kisses me :):

Anonymous said... [♥ Rekiss ♥]

bygkan mak ayh akak punya reaksi muka bila tgk PMR akak bila dpt result nnti.

akak nk diorang nagis sbb sedih ke sbb happy?

tu je kot tips nya.kalau saya,saya bygkan yg sebenarnya saya bukan lwn dgn kwn2 saya dekat sekolah je,tapi satu Malaysia.mestila nk jadi no. 1 so kena study la.tu tip utk diri sye.kalau akak nk guna,pakai la.ta kesah.

anyway,nice blog.keep it up! visit mine k?

Nas Adila said... [♥ Rekiss ♥]

hmm. ofcause akak nk parents akak nangis sbb happy .

anw , thx ya for the tips.
insyaAllah akak buat.

ok !~